< Zurück zur Übersicht
(Seite 1 von 1)

Depression

xeloonax
Geburtsjahr
2000
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
-

Hei :)

Mer isch die Plattform empfohle worde vo minnere ergotherapeutin. Drum hani denkt ich tues eifach mol usversueche.

ich bin vor einiger zit vergewaltiged worde. Da mich das extrem us de bahn grüert het und ich überhaupt nümme gwüsst han wie ich mis läbe so witerführe söll, han ich agfange droge z konsumiere. Ich ha mich demit immer besser gfühlt und han ned stendig müesse dra dänke. Schlussendlich isches en sucht worde. Das ganze isch eifach immer schlimmer worde. Ich han min job denn verlore will ich sobald ich s hus verlah han mit Panikattackene konfrontiert worde bin. Angstzuständ sind "normal" worde und okay hani mich nurno diheime gfühlt. Halt so das ständige leere gfühl und s gfühl mer will nümme da si. Das mer das läbe nümme möchti führe. Nach fasch 3 jahre han ich mer jetzt endlich Hilf gsuecht und bin jetzt au in guete händ. Bisher isch mini behandlig ambulant vorgno worde und im September faht min stationäre ufenthalt ah. Mini Diagnose isch schlussentlich en starki Depression, PTBS und en störig dur suchterkrankig. Au wenn ich jetzt die hilf überchume wo ich bruche fühl ich mich oft allei mit dem Thema obwohl mer bewusst isch dases ned nur mer so goht. Drum hani au die Plattform mol usversueche welle.

yes :)

Antworten

Antworten sortieren

Antwort

Sina_WO
Geburtsjahr
2009
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
Joggen,zeichnen,volleball

Ich habe dir auch einen Tipp. Ich bin jetzt schon länger auf dieser Platform. So eine App zu machen ist eine gute idee aber es werden dir so gut wie nie Leute antworten . Mach fie nicht zu grosse Hoffungen.

Es ist aber schön zuhören das es dir besser geht . 🙂

Kommentare

Kommentar
xeloonax |
Geburtsjahr
2000
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
-

Danke vill mol für dini Rückmäldig ☺️

Antwort

Doms
Geburtsjahr
2001
Geschlecht
männlich
Tätigkeit
-

Hey xeloonax

Ich finds sehr inspirierend wie du din Lebensweg meisterisch und ich glaube ganz fescht, dass du es schaffsch mit de richtige therapeutische Methode die Umständ z'meistere.

Leider isch die Community da recht inaktiv und ruhig, falls aber mal schriebe wotsch oder so, chasch dich gern melde :)

Ich wünsche dir alles Gueti uf dim Weg! Du machsch das super!

Kommentare

Kommentar
xeloonax |
Geburtsjahr
2000
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
-

Merci vill mol. das isch mega mega lieb vo der und au merci dasd gantworted hesch. Has denne spöter gmerkt das die community eher inaktiv isch aber drum freuts mich um so meh das du gantworted hesch :) danke. Au der alles gueti

Kommentar
xeloonax |
Geburtsjahr
2000
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
-

Merci vill mol. das isch mega mega lieb vo der und au merci dasd gantworted hesch. Has denne spöter gmerkt das die community eher inaktiv isch aber drum freuts mich um so meh das du gantworted hesch :) danke. Au der alles gueti

Antwort

dt
Geburtsjahr
1993
Geschlecht
männlich
Tätigkeit
-

Hallo Xeloonax

Wow, ich findes u mega stark vo dir, dass du dini Gschicht da teilsch. Das brucht ganz viel Muet!

Dini Gschicht isch sehr tragisch und es duet mir leid, dass dir sowas passiert isch. Ich hoffe du hesch inzwüsche atationäri Hilf in Ahspruch chöne neh und es (het) dir chli gholfe? Ich han richtig grosse Respekt vor dir und dasses du gschafft hesch zum dir Hilf sueche. Hilf sueche und Hilf ahneh isch nid eifach und oftmals getraued sich d Mensche nid.

Ich bin vo mim Job us grad dra zum Gsundheitsahgebot im Internet z sueche und zum zemeträge. Bi dere Recherche bini au uf die Plattform HÄSCH ZIIT? gstosse. Ich han einigi Websiitene und Beratigstelle ide Schwiiz gfunde wo zu dir und dinere Lebensgschicht passed. Es het natürlich die "übliche" Opferhilf-Stelle. Einigi Opferhilfberatigsstellene sind aber uf sexuelli Übergriff spezialisiert. Es git au sehr viel Selbsthilfegruppe. Sowohl für Opfer, wie au zum Thema Sucht. Us eigener Erfahrig chani dir sege, dassd deht sehr viel spannendi Mensche mit ebefalls spannende (aber au tragische) Lebensgschichte kennelernsch. Wennd uf de Sueche bisch nach Mänsche wo dich verstönd, denn trau dich und gang mal völlig freiwillig a sones Treffe...

So wie du schriebch bini ganz sicher, dass du din Weg us de Krise schaffsch. Du bisch en starke Mensch, das merkt me.

Kommentare

Kommentar
xeloonax |
Geburtsjahr
2000
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
-

Hei au der merci ganz vill mol das du der die zit gno hesch, es dureglese hesch und dezue au no gantworted hesch. Würklich danke vill vill mol. ja ich han inzwüsche min ufenthalt ide stationäre klinik duregstande und bin jetzt no witerhin innere tagesklinik. Endi summer wirdi denne aber nomol stationär goh will mer mit de traumatherapie nonig fertig worde sind.

danke vill mol für dini empfehlige. Ich bin nebst de therapie ide klinik au no regelmässig a NA meetings die sind au super. Und zwar langsam aber immer meh und meh han ich s gfühl dases mer besser goht.

Ich bedanke mich für dini liebe wort und wünsche der alles gueti!! :)