< Zurück zur Übersicht
(Seite 1 von 1)

ich mag eifach nüme

victoria
Geburtsjahr
2003
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
-

also ich weiss grad ned wo ahfo aber ich weiss eifach nüme witter. ich kann mich eigentlich gar nid beklage es lauft eigentlich alles guet im läbe han e mega tolli person gfunde wo für mich do isch, mit mim mami hanis eigentlich au gued nume mit mim vater hani kei kontakt oder möcht keine will er eifach anderi sache bevorzugt vor mir wasi nid verstand wieso me sich nid für sini eigeni tochter chan interessiere. aber das isch nid mis problem ich will eif nüme, nid dassi nüme läbe will aber ich will dass ganze eifach nüme. ich han au ahgfange droge näh und alles han die ganzi ziit zämme brüch und es lauft eufach nüd me. ich weiss eifach irgendwie nid was mache dorum schriebi jetzte mole paar sache do ihne eifach demit ichs mole abgschobe han vo mir unds nid nume in mim chopf isch. ich weiss au ned wieso ich die ganzi ziit so zämme brüch han und es macht mr e chli angscht. ich han jetzte de schritt gwogt zumene psychiater zgo aber das isch erscht imene monet und ich han angst das bis dört he no viel anderi sache wärde passiere. ich will nid so viel droge näh bsunders nid opiat aber im momänt wos mr scheisse goht hani nid d kraft dezue nei zäge und nochärte bereuis immer aber weiss nid wie demit umgoh. ich will das das ganze eifach ufhört und ich wiedr normal im chopf chan si.

Antworten

Antworten sortieren

Antwort

Fio
Geburtsjahr
1999
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
-

Hoi, wünsch dr viel Chraft. Do d Nummere 147, gratis, wod chasch mit Lüt rede usw.

Kommentare

Kommentar
victoria |
Geburtsjahr
2003
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
-

Dangge viel mole <3