< Zurück zur Übersicht
(Seite 1 von 1)

Immer die grossi angst i mir

anoymerin:)
Geburtsjahr
2003
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
-

hallo zäme

han die app grad per zuefall gfunde. Mir gahds sit paar mönet ned wirklich gued bzw ich weiss ned mal wie gued oder wie schlecht es mir gahd. Ich han öfters mit verschedeni üebige probiert mis selbstwertgfühl und mis selbstbewusst si wieder zstiegere. Hand das mit Medidatione, mit yt Videos, mit vielne sprüch lese probiert aber es hed alles so gued wie nüd gnützt. ich han en sehr guete fründ wo mir sehr viel liebi zeigt und jede mal seid wie gued ich eig als mönsch bin. egal wer das seid, ich empfindes eifach ned eso. Ich has sgfühl bin en ganzi enttüschig für alli. Ich bechume nüd wirklich ene und chan au nie uf mich selber stolz si.

Ich hasse mich selber sehr und alles aa mir, usserlich wie innerlich und ich weiss ned wiso. die frag stell ich mir sit mönet und weiss ned witer.

bechume deswege au immer meh angst. han mit fründe gredet und die hend mir gseid wenns ned besser wird, evtl. psychiatrischi unterstützig hole.

ich han aber sehr angst vor dem au vor allem well ich ned wet das mini eltere öppis vo dem erfahred wie es mir eigentlich gahd, ich wet das eifach ned. Das isch bi mir nid üblich, das ich hilf bsorge.

hed öpper tipps?

Antworten

Antworten sortieren

Antwort

Anonym

Hey anoymerin;)

Ich verstah dicn, bin au i dere Situation gsi. Ich chann dir säge hol dir hilf es isch nüt falsch dra zum Psycholog z gah oder au mal ine Klinik. ich nimm ah du bisch 18nii das heisst das dini Eltere kei verfügig meh über dich händ. Ich chann dir nur as herz lege mach öbis und lahn dir helfe, es wird dir denn besser gah.

Luna81

Antwort

Serena
Geburtsjahr
2002
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
Arbeiten

Hi Liebi

Hilf hole isch en wichtige erschte Schritt, wo i empfehle würi. Han i au so gmacht. Es isch scho en Fortschritt, dass du dra dänksch und dich uf dere APP mäldisch. Sehr stark! :)

Was mir dur die Ziit sehr guet ghulfe häsch isch: Allei id Ferie ga, um DICH zfinde. Es isch fillicht lw aber es hilft unglaubli. Es isch schön au mal zläbe und ned nur existiere.

Setzt dich mit dine Gedanke und Gfühl usenander. Das machsch du guet. Was mir au hilft isch es Gfühlstage buech. Sini Gfühl niderzschriibe isch zum grosse Teil entlaschtend.

Lg