< Zurück zur Übersicht
(Seite 1 von 1)

Mini Krisene höre nit uff

Wärauimmer
Geburtsjahr
1997
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
Kauffrau in Ausbildung

Syt ca. 7 Johr ha ich z.T. massivi psychischi Krisene und langsam hani Angst, dass ich nümm mag drfür kämpfe, dass es mir besser goht. S Problem isch, dass ich nit genau weiss, worum. Wo s agfange hett, isch es dr Leistigsdruck in dr Schuel plus Mobbing und familiäri Problem gsi. Aber jz isch objektiv eigentlich alles guet und s goht mir trotzdäm schlächt. Es üsseret sich in depressive Gedangge und emne Gfühl vo extremer Langwili und innerer Lääri, was ich denn amme fast nümm usshalt...ich ha zwar Fründe zum drüber rede, aber die hänn au ihri Belastigsgränze und bi minere Therapeutin fallts mir schwär, wirklich z zeige, wie schlächt s mir goht...kennt das öbber? Hett vlt öbber s gschafft, uss Krisene usszbräche?

Antworten

Antworten sortieren

Antwort

AnyOne
Geburtsjahr
1995
Geschlecht
andere
Tätigkeit
Kaufmännische Ausbildung

Liebe Wärauimmer

Ich kenne das Gefühl, das man nicht mehr mag. Ich kenne das Gefühl, nicht mehr für Besserung kämpfen zu wollen. Ich weiss wie das ist, keinen Sinn mehr zu sehen. Du bist nicht allein mit diesen Gedanken und Gefühlen!

Du hast geschrieben, du hättest eine Therapeutin, mit der du aber nicht sprechen kannst. Wenn du kein Vertrauen zu ihr hast, hat das keinen Sinn. Mir ging es genauso, das ich kein Gespräch mit ihr aufbauen konnte. Wechsle deine Therapeutin, bis du jemanden gefunden hast, mit der du ein Vertrauensverhältnis aufbauen kannst, das ist ganz wichtig, nur so kannst du frei erzählen was mit dir passiert ist.

Ich denke, mit den Ärzten hattest du genug Gespräche, deshalb skippe ich diesen Part :)

Das Wichtigste ist, sprich darüber. Sprich über deine Probleme, egal wie schwer es dir fällt. Es ist eine Erleichterung die Sorgen und Ängste mit jemanden teilen zu können, mir hat das sehr geholfen. Auch wenn du dabei weinen musst, es befreit.

Für mich ist es immer noch ein Auf und Ab, aber ich habe Strategien gefunden, damit umzugehen. Ich hoffe, ich konnte dir helfen.

Liebe Grüsse, Nina

Kommentare

Kommentar
Wärauimmer |
Geburtsjahr
1997
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
Kauffrau in Ausbildung

Danke für deine guten Tipps

Antwort

Xenia
Geburtsjahr
1989
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
Mutter

Hoi,

ich wör dir rote dass vili ht es hobby hätsch gäge dini langiwili ond das länkt di secher ab. Öppis wo der spass macht ond guet tuet. Oder vilicht mit öpperem dröber rede wo s gliche het....