< Zurück zur Übersicht
(Seite 1 von 1)

Psychiatrie?

Chip
Geburtsjahr
1998
Geschlecht
männlich
Tätigkeit
-

Ich liede sit eme halbe Jahr a Depressione, mal me mal weniger. Allgemein gats aber immer schlechter, aso ich brüele täglich, dun mi mengisch selbstverletzte, han müe am morge ufzsta und ich chan mich a gwüssnen Täg nur i Gruppe vo unter 5 Lüt ufhalte. Jetzt gat au no mini Bezugsperson/best Fründin is Usland für paar Mönet.

Da ich mit de Schuel fertig worde bin, hetti Ziit um mal ine Klinik z ga für en Monet oder so. Aber ich weiss nöd öb sichs lohnt, obs mer "gnueg schlecht" gat, ob das überhaupt sinnvoll isch, wo ane ich chänt, was mer döt macht usw. Het öpper facts uf Lager?

Antworten

Antworten sortieren

Antwort

Marc
Geburtsjahr
1998
Geschlecht
männlich
Tätigkeit
KV-Angestellter

Hallo Chip :)

Los, ich kah dr leider nix verzelle ob sichs lohnt, mal in e Klinik zgoh. Ha persönlich no keini bsuecht. Aber vllt. findet sich diesbezüglich no öbber anders do!

Hesch denn bisher schomal mit öbberem drüber gredet? Das wär sicher mal dr ersti gueti Schritt, wennd mal en Termin bin em Psychotherapeut/Psychiater machsch.

Vo dr Finanzierig her mueschs mit dinere Krankekasse aluege. Mini übernimmts zB voll, aber nur wenns en ärztliche Psychotherapeut isch und wenn dr Huusarzt mich überwiise het.

Aber was ich dir eigentlich ha welle sage:

Du schriibsch „obs mer "gnueg schlecht“ gat. Es git kei Skala wo ke kah messe, wie schlechts öbberem goht. Es isch individuell. So wies du beschriibsch gohts dir nit guet. So wie dus beschriibsch wotsch du so nüm witermache. So wie dus beschriibsch bisch du nit zfriede. Das isch was zählt. Dini Gsundheit zählt. Du zählsch.

Ich würd dir rate mal en Termin binem Psychotherapeut/Psychiater zmache. Go rede, luege was er seit, luege was er meint, falls de das no nit gmacht hesch. 😊

Wünsche dir alles gueti!

Kommentare

Kommentar
Chip |
Geburtsjahr
1998
Geschlecht
männlich
Tätigkeit
-

Merci viel mal für Dini Antwort :)

Ich gang scho länger zunere Psychologin. Sie isch eig scho guet und chan mer amig helfe mich selber z versta und so. Aber trotzdem wirds immer schlimmer, alles was passiert het sie nöd gse cho, denn redemer chli drüber und s isch wieder guet. Sie bereitet mich irgednwie nöd uf no schlimmeri Szenarie vor, was ja natürli au schwierig isch, da mer ja nie weiss was passiert. Aber han immer s Gfühl sie hinkt mer hinena, als mich vorne ufzhalte, z begleite oder z stoppe.

Mit "gnueg schlecht" hani eig gmeint, das ich denn viellicht ine Klinik gang und mich voll fähl am platz fühle wills allne rund ume viel schlechter gat (sölls ja doch au no gä). Aber stimmt scho, es git ja kei Skala und viellicht mussis eifach probiere. Merci vielmal!

Antwort

Lili
Geburtsjahr
1993
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
Studentin

Hallo Chip

Ich sehe deinen Wunsch nach Veränderung und was du beschreibst, zeigt, dass du wirklich leidest. Vielleicht könnte es für dich wirklich ein guter Schritt sein, in eine Klinik zu gehen. Du hast dort Zeit dich intensiv mit deinen Problemen auseinanderzusetzen, ohne abgelenkt zu werden. Was sagt denn deine Psychologin zu dieser Idee?

Such doch mal im Internet, was es bei euch in der Nähe so gibt. Es gibt für jeden Kanton auch so eine Spitalliste, auf der steht, was automatisch bezahlt wird und für was es eine Kostengutsprache braucht (die muss über den Kantonsarzt beantragt werden).

Ich persönlich würde einere kleinere Klinik (nicht die Uniklinik), spezialisiert und am Besten mit einer Station für junge Erwachsene bevorzugen, aber solche gibt es nur selten und das ist auch voll typenabhängig in welchem Umfeld du dich wohlfühlst. Du kannst die Kliniken auch anschauen gehen, wenn du vorher einen Termin abmachst. Dann siehst du, ob du dich dort wohlfühlen würdest.

An manchen Orten gibt es auch Tageskliniken, da sind die Leute einfach den ganzen Tag, gehen aber in der Nacht nach Hause. Wenn du es Zuhause gut hast, unterstützt wirst und nicht zu oft alleine bist, dann könnte auch das eine Idee sein.

Du musst dir keine Sorgen machen, dass es dir zu gut geht um in eine Klinik zu gehen. Manchen Leuten merkt man es von aussen mehr an und anderen weniger. Und es ist schon auch so, dass jüngere Leute schneller mal in eine Klinik gehen. Früher war das ein totales Tabu und das hallt schon noch nach bei älteren Leuten. Ausserdem stehen die voll im Beruf und haben Familie, da versucht man viel mehr ambulant zu arbeiten. Wenn dann jemand älteres in der Klinik ist, geht es ihm tendentiell schon einiges schlechter. Aber das heisst nicht, dass du kein Recht darauf hast oder dass es sinnvoll wäre länger zu warten oder so! Und wenn du eine Station für junge Erwachsene findest, wird es denen etwa so gehen wie dir.

Ich wünsche dir alles Gute und dass du deinen Weg findest!