< Zurück zur Übersicht
(Seite 1 von 1)

Wie bewerbe für noch Lehr

hardcorebpm
Geburtsjahr
1999
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
Fachfrau Betreuung Behinderten

Hallo Mitenand

Ich bin zurziit im 3 Lehrjohr min Arbeitsvertrag lauft bis und mit Juli. Jetzt ish es eso das ich ned chan blibe noch de Lehr.

Mini frog ish jetzt wenn sell ich afange mich Bewerbe für eh neui Stell für de August 2019. Ich schaff als Fabe mit Behinderte und Stelle werdet meistens nur paar Mönet voho usgshriebe. Vo dem her sell ich mich au bewerbe wenns kai Stell usghriebe hend? Und wenn fang ich am besteh demit a mich z Bewerbe?

Dankää füo eui antwortä☺️

Antworten

Antworten sortieren

Antwort

oldsoul
Geburtsjahr
1999
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
artist

Ich chan dir auned säge wen debesti zitpunkt für das isch, ich sälber bin ih de glichs situation.. Ich wird met Bewerbe nöchscht johr ab ehm März/April ahvoh😊

Kommentare

Kommentar
hardcorebpm |
Geburtsjahr
1999
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
Fachfrau Betreuung Behinderten

io voll dankää füo dini antwort☺️