< Zurück zur Übersicht
(Seite 1 von 1)

:‘(

flauschi92
Geburtsjahr
1992
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
-

bi 26 jahr aut wohne z’pieterle im kt bärn und ja mini hobbys si use go usgang ab und zue gange ou go boxe game musik lose kino chille :) und wär kennet das gfüühl das me irgendwie eso niemer meh het einschti beshti Fründe Kollege mäude sech nümme hei ke Ziit meh, wü si plötzlech wider e Maa oder frou ihrem Läbe hei? Und du säuber bisch immer no allei, weil haut nid nach Manne gsuecht hesch?und immer wieder verarscht etc bish worde und du ä scheiss vergangeheit gha hesh und Wü angeri Sache im Läbe hesch z regle gha? Und eso isch dis Sozialeumfäud wäg gsii..I sueche nöie kollege und bi ou flexibel und ou offe für aues:) und Vorauem a de Wucheändi wärde schlimmer und schlimmer. Wünschisch dir wider gueti fründe zum öppis ungernäh, eifach ou nume zum zäme höckle und rede und öppis trinke, oder ou mau is Kino. oder sogar usgang und konzärte usw Eifach i dene Einsame Weekends wünsch ig mir wider neue fründe wo me fürenang da isch, i guete u i schlächte Ziite! S cha lustig ha zäme aber ou da si wes nid guet geit. Natürlech gägesiitig!! und gwüssi vo mim fründeschreis hei ke Ziit meh. U gseh haut nume no der Fründ/fründin Aber haut für mi de die fausche kollege Weil si dür die Sache eh ke Ziit meh obwou ig mir säuber wieder ä beziehig wünsche aber jo und ä eigeti famile aber es gwüsses mass mues do si aber item persöndlech zu mir ha sit de geburi ä chlises handicap und bi wäg

däm ou ständig gmobbt worde und ha frücher ou gwichtsprobleme gha und durch so sache wie mobbig fautschi fründschafte und kabutti beziehige bini id depressione grütsch und gange ou id behandlig für das me cha ou amene Fritig u Samstig, oder ou mau am Sunnti düre Tag. Oder o spontan unger der Wuche oder mau am abe für öpis go trinke oder so

I freue mi druf das mir schribsch..und warte voller hoffnig z richtigi Fründe z finge...bis gli, freue mi di lehre z kenne

Antworten

Antworten sortieren

Antwort

Rai da Suica
Geburtsjahr
1991
Geschlecht
männlich
Tätigkeit
-

hei geit mer genau glich.

i hät uf jedefau interessäse di kenne ds lehre.

chume vo bärn bi fasch glich aut wie du u würd mi freue wet di mäudisch☺️