< ZurĂŒck zur Übersicht
(Seite 1 von 1)

😔

flauschi92
Geburtsjahr
1992
Geschlecht
weiblich
TĂ€tigkeit
-

hallo zĂ€me bruuch mau tipps oder Ă€ rat wie göt ihr mit fausche mönsche um es ish haut leider immer wieder passiert bi mir das sech gwĂŒssi kollege sech nie vo sich us mĂ€ude oder sech nur mĂ€ude wenn sie öpis bruuche oder sogar wenn di mĂ€udsch und fragsch fĂŒr abmache heissts immer kei zit oder chöi nur lĂ€se aber ke antwort gĂ€ oder sĂ€ges im leschte momĂ€nt ab und ou die wo ging am partner blibe chlĂ€be so nach dĂ€m motto ohni ihn/sie chum ig nid use etc oder wenn mit ihne use geisch chunnsch dir vor wie z 3 rad am wage und ja und so öpis find ig eifach sehr scheisse und jo und so sache verletzt eifach wĂŒ durch so sache fĂŒhle me sech verarscht usgnĂŒtzt usw und verwunderts mi nid das ig ĂŒberhoupt ke bock meh ha! drum mini frag heit ihr so sache ou sho gha wie göt ihr mit dĂ€m um? :)

Antworten

Antworten sortieren

Antwort

Wunderfee
Geburtsjahr
2001
Geschlecht
weiblich
TĂ€tigkeit
Fachfrau Gesundheit in Ausbild

Blokier die fake friends die bruchsch ned.....

Meld di sĂŒst mal

Kommentare

Kommentar
flauschi92 |
Geburtsjahr
1992
Geschlecht
weiblich
TĂ€tigkeit
-

hey genau hesh rÀcht sry gseh es ersch ize :(

Antwort

Lili
Geburtsjahr
1993
Geschlecht
weiblich
TĂ€tigkeit
Studentin

D Mensche sind jo alli völlig verschiede und hÀnd unterschiedlichi InterÀsse, WÀrt, StÀrke und SchwÀche. Punkto Beziehigsgstaltig findi, dass dich doch drei Menschetype unterscheide lönd.

Es git derigi Type, wo sackstark drin sind Kontakte ufrĂ€cht zerhalte, in Beziehige investiere, Bekannti zu FrĂŒnde zmache und drfĂŒr zsorge, dass keine (au nid sie sĂ€lber) vergĂ€sse goht. Oft sind das enter die unschiinbare LĂŒĂŒt wo sĂ€lber licht vergĂ€sse gönd und nid zu de super beliebte ghöred, obwohl sie eigentli jede irgendwie mag. Oder die wo schĂŒch sind, eher introvertiert oder sunst e Macke hĂ€nd. Sie mĂŒend um Beziehige kĂ€mpfe und sind zu wahre Meister gworde, wobi sie mĂŒend ufpasse nid zklammere oder Sache zerwarte bzw. zfordere wo anderi Type nid chönned gĂ€. Zum Bispiel ds gliche Engagement fĂŒr d Beziehig.

Es git nĂ€mli au derigi Type, wo es riisigs sozials Netz hĂ€nd, ĂŒberall Vitamin B, sehr verplant oder aber au sehr spontan, allsits beliebt und super connected sind und sich am liebste in ere grosse Gruppe ufhaltet, wos uf dr einzelni nid so druf aa chunnt. Die zeiged meist sehr wenig Engagement in Beziehige, will sie vill zue beschĂ€ftigt sind und vor allem vill zue vill KontĂ€kt hĂ€nd - es isch ihne gar nid möglich sich immer bi allne zmĂ€lde, drum beschrĂ€nked sie das uf ihri BF und ihre Partner. Das sind die Mensche, wo eim plötzlich us em nĂŒt use mol chönned froge wies eim goht, wenn mr sie scho lĂ€ngst ufgĂ€ het, eifach will sie grad an eim dĂ€nkt hĂ€nd. Oft sind das aber au gnau die Mensche wo die ersti Gruppe liicht kennelernt, will die offe, frĂŒndlich und fröhlich sind und uf andri zuegönd. Mit dr dritte Gruppe klappts bi ihne nid do guet.

Das sind die Type, dene Ă€ngi Beziehige wichtig sind, wo mega gĂ€rn gĂ€bed und fĂŒr ihri FrĂŒnde do sind, wo total sozial, sensibel, lieb und hilfsbereit sind und oft au in hĂ€lfende BrĂŒef unterwĂ€gs sind. Sie sorged immer gĂ€rn fĂŒr anderi und vergĂ€ssed schnĂ€ll emol sich sĂ€lber, muetet sich meh zue, als ihne guet tuet und bruched denn wiederum vill Ziit zum wieder zu KrĂ€fte zcho. Denn sind sie sehr mit ihrer eigene Psychohygiene beschĂ€ftigt, bruched vill Rueh und Ziit ohni andri Mensche zum sich erhole, zum Bispiel bi kreative Sache. Dodurch sind sie sehr schlĂ€cht drin KontĂ€kt ufrĂ€cht zerhalte, aber froh drum wenns die anderi Person macht, will ihne an dr Beziehig durchus öpis ligt. Sie sind eigentlich druf agwiise, dass sich LĂŒt bi ihne mĂ€ldet, will sies dĂ€lber nid ufd Reihe bechömed. Drum isch es fĂŒr sie super LĂŒĂ€t us dr erste Gruppe als FrĂŒnde zha.

NatĂŒrlich gits au no Mischige drvo. UsserdĂ€m gĂ€btis au no EinzelgĂ€nger, wo gar nid so es grosses BedĂŒrfnis nach Beziehige hĂ€nd. Ich weiss nid, was du fĂŒr en Typ bisch, aber es chönnt sii, dass du zur erste Gruppe ghörsch, wenn du dich beklagsch, dass sich dini FrĂŒnde nie mĂ€ldet. Ich bin sĂ€lber e Mischig zwĂŒsche em dritte und em erste Typ und ich ha mi au scho ewigs drĂŒber gĂ€rgeret, dass sogar bi minere BF (klassische Typ 3) immer ich mich mues mĂ€lde. Sie git sich immer wieder mol MĂŒeh, wenn mr drĂŒber gredet hĂ€nd, aber gĂ€nderet het sich nie wĂŒrkli öpis. Ich weiss eifach, dass sie ihres Beste git und dass sie mich trotzdĂ€m gĂ€rn het.

Ich dĂ€nk es isch ganz wichtig, fĂ€hlendi Kontaktufnahm oder au fĂ€hlends Antworte nid eifach als fĂ€hlends InterĂ€sse zbewĂ€rte. Ich ha jetzt au grad e FrĂŒndin (Typ 3 mit bitzli Typ 2) agmotzt, will die mr sit 3 Mönet nid mol richtig antwortet, geschweige denn sich mĂ€ldet. Sie het sich entschuldigt, aber au gseit, dass sies grad nid Ă€ndere cha. Ich chönnt jetzt sĂ€ge, dass sie e schlĂ€chti oder sogar falschi FrĂŒndin isch, aber das wĂ€r eifach nid wohr. Und das weiss ich eigentlich, au wenns sich ame im MomĂ€nt anders afĂŒhlt. Meistens hĂ€nd LĂŒĂŒt gueti GrĂŒnd gĂŒr das was sie mached - es goht ihne velicht nid guet, oder sie hĂ€nd Stresss oder sind frĂŒsch verliebt.

Apropos frĂŒsch verliebti PÀÀrli... Die sind tatsĂ€chli ame es bitzli mĂŒehsam. Aber als FrĂŒndin cha mr sich eifach sĂ€ge, dass das au wieder verbi goht. Irgendwenn (nach 1-2 Johr), legt sich das au langsam und mr cha mit dr Person au wieder öpis afange. Wenn bis dörthi d FrĂŒndschaft nid futsch gange isch - und fĂŒr das mues mr glatt en Typ 1 sii. Mini BF het am Afang vo ihrer Beziehig chum meh mit mir abgmacht, ĂŒberall ihre FrĂŒnd mitgschleppt, mich vergĂ€sse und wenn sie sich doch mol Ziit fĂŒr mich gno het, het sie permanĂ€nt vo ihm verzellt. Zum GlĂŒck hĂ€mer die Phase dure! Mir hĂ€nd uns dört es paar Mol ind Hoor kriegt wĂ€g dem, aber ich bin sehr froh, dass mirs gschafft hĂ€nd trotzdem besti FrĂŒndinne zbliibe. Es isch es wĂ€rt gsi.

Das chani dr au fĂŒr dini LĂŒĂŒt sĂ€ge: Überleg dr welli vo dine Kollege dass es wĂŒrkli wĂ€rt sind zu ihne Kontakt zha und ind Beziehig zinvestiere. Und dr RĂ€st, bi dem chasch di jo ab und zue, all paar Mönet mol mĂ€lde. Velicht ergit sich öpis drus. So mach ichs uf jede Fall und das klappt eigentlich ganz guet. Und so chani mini StĂ€rki niemerds zvergĂ€sse au guet nutze, d LĂŒĂŒt fröied sich nĂ€mli immer vo mir zghöre, wills bedĂŒtet, dass ich an sie dĂ€nkt han. Das sĂ€gi ame au. Und fĂŒr mich isch es au voll okay so, ich bi nĂŒme enttĂŒscht wenn sie sich nid bi mir mĂ€ldet oder au mol nid antwortet, will ich ufghört han zversueche öpis zsi oder zwĂ€rde wo nid mögli isch.

Kommentare

Kommentar
flauschi92 |
Geburtsjahr
1992
Geschlecht
weiblich
TĂ€tigkeit
-

ja vou probieres mau so danke fĂŒr de tipp😊😊

Antwort

timpatriotsscb
Geburtsjahr
1999
Geschlecht
mÀnnlich
TĂ€tigkeit
Kaufmann, MA Deteilhandel

Blocke...ganz eifach kennes sÀuber zu guet....u ja so mönsche hei di nid verdient.

Kommentare

Kommentar
flauschi92 |
Geburtsjahr
1992
Geschlecht
weiblich
TĂ€tigkeit
-

hani ou die lĂŒĂŒt