< Zurück zur Übersicht
(Seite 1 von 1)

Benutzt

L
Geburtsjahr
2002
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
Lehrling

Min Ex Fründ het vor 1 Monet mit mir schluss gmacht er meinti er würd mich immerno Liebe aber es git kei Sinn weil er nümm so vill Zit für mich ha wird, es würd ihm alles z vill si.

Ich fühle mich Benuzt weil ich a ihm mini jungfreulichkeit verlohre han ich bereus irgendwie nid aber er het kurz druf schluss gmacht. Es verlezt mich richtig weil ich mich wie es Objekt fühle wo er het chenne bruche und denn weg schmeisse. Ich han ihm das au gseit und er meinti „s läbe gaht witer“, es laht ihn kalt und das machts ganze nur no schlimmer. Das isch jetzt nid irgend en Frag oder so, ich han das mal müsse usspräche weil mich das vo inne so extrem zerstört und es git momänt wo ich eifsch nümm mag.

Antworten

Antworten sortieren

Antwort

DeChasez
Geburtsjahr
1999
Geschlecht
männlich
Tätigkeit
Gärtner

Sali L

Ich chan dich guet verstah 😌 mir isches öpä ähnlich gange mit minere ex nur dass sie den wider zu ihrem vorherige fründ zrug. Han mich genauso wie es objekt gfühlt so als lückebüesser 😶 isch hert ned geil und ich fühle mit dir

Greetz DeChasEz

Kommentare

Kommentar
L |
Geburtsjahr
2002
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
Lehrling

Hey

Merci das du mir zeigsch dasi nid die einzigi Person bin wo so fühlt.

Mache immer meh vortschritt ihn z vergässe, han ihn ersch grad gseh und han gmerkt dasi noni sooo wit bin.... aber ja mercii für dini Nachricht

Lg L

Antwort

ElMuerto
Geburtsjahr
1997
Geschlecht
männlich
Tätigkeit
Kaufmann

Leider isch das i dere Welt eso. Es get vell Trophäejäger und vollidiote. Die Erfahrig isch trurig und bitter. Ich hoffe aber sie macht dich stärker. Liebi isch schönste und stärkste Gfüehl und dadurch chans leider aber au am meiste verletze. Ich hoffe du fendsch gli dini rueh und glichgültigkeit gegnüber dere person wo der das atoh het.

Antwort

Potato
Geburtsjahr
2001
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
-

Hoii L ☀️

I chan die mega guet verstah mir isch letschdii würklii fast genau s gliche passiert er hett mi au eifach sitzelah nur dases vonere Wuche gsii isch es isch uh mega schwierig will mo sich benutzt und au dumm vor chunt. Leider benämet sich die hütige Buebe soo (ned alli buebe sind soo) du muesch eifach stark blibe au wenns schwierig isch. I verstah die würklii 100%☀️💫.Sunne cha nur besser schine und irgendwenn chunt de perfektii Typ für dii.

Wünsch do alles Guetii und viel Kraft❤