< Zurück zur Übersicht
(Seite 1 von 1)

Fremdgah

Ellie
Geburtsjahr
1997
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
-

min fründ und ich sind ez doch au scho nes momentli zemme,klar gizz ab und zue mal chli krach aber han immer denkt bi eus lauftsguet...

ez hetter mer aber vor zwei taag gstande dasser mit einere gschlafe gha het, wärend ich meh oder weniger au döte gsi bin... und das ganzi nachdem er mir so lang hoch und heilig versproche hegg das derte nüüt gloffe seg...

ich bin hii und her grisse, wassi jetzt söll mache... uf di eint siite en schlussstrich zie, da er au ez im nachhinein dezue staht dass sich nöd gschüzzt hend, werend er mir gseit het er segg teschtet und alles guet, aber irgendwie liebe en ebbe doch immerno...

hett öppert öppis ähnlichs erläbt?

Antworten

Antworten sortieren

Antwort

Mudi
Geburtsjahr
1999
Geschlecht
männlich
Tätigkeit
Koch

Hoi Ellie

Ich han leider was ähnlichs dure gmacht und ich han sproblem kha mitem abshlüsse da ich schlim verliebt gsi bin, aber was mer debi khulfe het ish ebe de gedanke das es nöd bim einte mal blibe wird wegdem mush du selber ischetze chöne paassiert das wieder ohni sin ifluss odr e anderi gueti frag wo dir stelle sötsh chash ihn blind vertraue lügt er dich a... me chani dir momentan ned dazue sege bin leider am worke hoffe han der damit chöne irg wie helfe

Antwort

Anonym

Hey Ellie

Mir isch das mit mim jetztige fründ ähnlich passiert mir sind nunig lang zemme gsii da het er mich unter alk und bekifft mit sinere Ex betroge.

Ich han ihm das ganze verziehe wel ich Ihn echt scho lang kenne und ihn liebe ubd bin echt glücklich mit ihm und chan da drüber hinweg luege ich weiss tönt vlt chlii hert aber ich bin mir ebä sicher das ich ihm vertraue cha und das es bi dem eine fehltritt blibt.

ps: Mit em Kiffe het er denah ufghört und isch ez clean.

ich hoffe ich ha dir iwie chönee helfee und wünsch dir nur s beste.

Antwort

Anonym

Ahh und ja öpis vergesse ich ha ihm das ganze au verzihe wel er eif zu mir cho isch und mir das gseit het und ich das ganze nöd iwie usefinde ha müesse. wel ich finde wenn mer scho fehler macht den söt mer dezue stah ubd das het er.

Antwort

Ellie
Geburtsjahr
1997
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
-

danke vill mal fürs ratschläg und euchi gschichte... ich han mich dezue entschide s zbeände... ich chanem nüm if auge luege, geschweige dä irgendwie berüehre...

Kommentare

Kommentar
ophelia |
Geburtsjahr
1994
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
-

Liebi Ellie

Ich möcht Dich eifach i dinere Entscheidig biz „bestärche“ well ich denke Du hesch di richtig troffe. Leider gits nöd umesust s Sprichwort: wer einmal lügt dem glaubt man nicht auch wenn er dann die wahrheit spricht.. churz gseit, du wirsch dir sust immer mal wieder d frag stelle was wüki lauft & das isch für dich au nöd schön. alles gueti !