< Zurück zur Übersicht
(Seite 1 von 1)

Fründeskreis erwitere =), Beziehig und gueti Gspröch

Cyrill
Geburtsjahr
1995
Geschlecht
männlich
Tätigkeit
-

Sali zämme😄

Bin dr Cyrill und chume us Basel. Han gfunde das ich mol min fründeskreis erwitere söd. Zu mir selber, bin e sehr offeni, chiligi und ehrlichi Person und mit mir chamme so ziemlig über alles Rede. chan ziemlig guet zuehöre,XD. Ich lies gern, gang gern go kaffee trinke, zock und spazier gern und einiges meh. Freui mi uf neui Gsichter und uf tolli Gspröch. Hoff das ich öper meldet

LG Cyrill☺️

Antworten

Antworten sortieren

Antwort

Emmanuel
Geburtsjahr
1999
Geschlecht
männlich
Tätigkeit
-

Hey Cyrill😊

Ich bin au immer offe zum neui Lüt kennelerne✌🏼

Meld di doch bi mir im Chat:) würd mi freue🙃

Kommentare

Kommentar
Cyrill |
Geburtsjahr
1995
Geschlecht
männlich
Tätigkeit
-

hey Emmanuel

freut mi das dich gmolde hesch, jz mini frog an di, welle chat? bin jo ziemlig neu do😅

LG Cyrill

Antwort

Emmanuel
Geburtsjahr
1999
Geschlecht
männlich
Tätigkeit
-

Hey Cyrill:)

Du chasch wennd uf dis profil gasch, chasch ded uf Nachrichten:) Ich han dich mal ahgschriebe, denke den gsehsch dnachricht sicher☺️