< Zurück zur Übersicht
(Seite 1 von 1)

Ich habe Stress mit meinem Freund, was soll ich tun?

Coco
Geburtsjahr
2003
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
Schule

Ich ha mit mim Fründ voll Stress. Mir sind normal am Tele gsie und er chunt den eifach so, ich hass dii, du bisch so eh dummi Schlampe und wiiteri Beleidige. Er meint da halt nur als spass, aber ich ha ihm den gseit, dass er söll ufhöre. Er het nachher gseit, dass ich mii mal chlii enspanne sött und nid immer so Dramas ahfange. Ich ha ihm denhalt mini Meinig über da gseit und jetzt schriibed mir nüme. Händ ihr irgendwelchii Tipps, zum de Striit besiitige???

Wär mega dankbar um jede Tipp!!!💖

Antworten

Antworten sortieren

Antwort

Wunderfee
Geburtsjahr
2001
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
Fachfrau Gesundheit in Ausbild

Hey du ich verstahn dass es schwer isch für dich...... bin vor gar ned langer zit in einer ähnliche situation gsi. Ich würd ihm zerst mal nochli zit lah und denn mal mit ihm rede.

Meld di doch mal

Kommentare

Kommentar
Coco |
Geburtsjahr
2003
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
Schule

Mercii vielmal. Bisch en schatz❤🌌