< Zurück zur Übersicht
(Seite 1 von 1)

Ich (m, 29) suech Fründschaft

Imbatman94
Geburtsjahr
1994
Geschlecht
männlich
Tätigkeit
Jöble, Musiziere

Hallo zäme!

Sit eppe 7 Jahr plaged mich Depressione, mal meh, mal weniger, und deshalb find ich soguet wie kei Chraft, Mensche i min leere Fründeskreis ufzneh. Ich denke das liet drah, dasi mi vergliche. Ich gseh sie, happy, mitenand, mit beidne bei im Lebe und ich denke eifach, ich seg für sie e Zitverschwendig, au wenn das wahrschinlich ned de Fall ich..da ich eigentlich e recht interessanti person bin. Nur chunnts ned immer zum Vorschii, wenn mer sich weg de Depri ned cha usdrücke. Das kenned paari vo euch sicher. Ich suech epper wo mich verstaht, und aber vorallem au ahlost. So epper hani selte erlebt, leider hets soepis bi mir dihei nie geh und es esch sehr schwierig authentischi, richtigi Mensche zfinde hütztags wo würklich epis fürenand ünrig hend und ned was Oberflächlichs hend oder epis basierend uf Profit. Ich mag mini echti Gfühl langsam nüm verdecke um mit Lüt rede oder Zit verbringe zchönne. Ich suech epis echts und authentischs. Das chamer aber ned plane. Ich möcht nonig vell über mich prisgeh, das chani gern persönlich. Würd aber gern epper bim Schriibe kennelerne und de rest chunnt denn.

Churz zu minere Person: Ned "woke", defür usm Schlaf erwacht. Ich esse gern, ha gern Natur innerhalb und usserhalb und ich finde eusi Natur perfekt. Findi schad, wenn mer selber wot Gitt spiele. Ussertdem bin ich en echti Musikerseel, ich stahn uf Fantasy, Mittelalter und bi en Herr der Ringe Fan, Star Wars und Marvel findi au super...aber Batman au. Deshalb: I'm Batman.

Ich freu mich uf dini Nachricht, wenn du d Resonanz zu mer fühlsch. LG!

Antworten

Antworten sortieren

Antwort

Dominikkk
Geburtsjahr
1999
Geschlecht
männlich
Tätigkeit
Student

Hoi, chasch mer gern schriebe :)