< Zurück zur Übersicht
(Seite 1 von 1)

Midlife Crisis mit 24

Siebesiech
Geburtsjahr
1993
Geschlecht
männlich
Tätigkeit
-

Ich steck momentan inere riise Kriise wo i mi Läbe und mich sälber hinterfog und eifach nümme witter weiss. Ha keini Fründe me und Weiss au nümme wirklig was i für Ziel im Läbe ha und ständig s Gfühl öppis z verpasse und dass mer d Zit dervo lauft zum das nochehole und ich mi ab mim eigene Läbe langwiil. Derbii steckt so viel in mir. Kennt das öpper und het au scho sone Phase durchläbt und cha / will mir gueti Rotschläg geh? Ich wäri extrem dankbar!

Antworten

Antworten sortieren

Antwort

ovoxo
Geburtsjahr
1997
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
Köchin

Hey,

kei Angst das esch völlig OK. Ech glaub mer hend das alli mol.

Esch doch en super glägeheit mol das z mache wo du wetsch! Eifach vo vore afo und de Mensch wärde wo du wetsch sie, das mache wo dech interessiert.

Ich ha das grad vor churzem gha öppe 2 jahr lang und ich bi no echli jünger als du..

han den vom einte uf de ander Tag gseit, Ah fuck it! Han mini Sache packt und ben eifach mal lastminute uf Japan gfloge. Nüt buecht, nüt kontrolliert wäge de usgabe oder söst öpis.. ha eifach wedermol welle is chalte wasser sprenge und de rest im schicksaal öberloh. Det isch min Punkt gsi wo ich für mich gmerkt han, ich lehre ned för d lehrer, ich schaffe ned för anderi. Alles mini Entscheidige - es isch mis Läbe, de Weg isch s Ziel!

Frönde chömed und gönd, bes spontan und heb kei angst neues kennezlehre. Bes Offe deför.

Weiss ned ob der das hilft aber fang ah verrückt z sie, eifach mol öpis waage so das du nie s gfühl hesch ergendöpis verpasst zha. Fang ah Läbe!

Freemind❤️

Kommentare

Kommentar
Siebesiech |
Geburtsjahr
1993
Geschlecht
männlich
Tätigkeit
-

Bi hüt eifach ins Auto gsässe und losgfahre. Ohni Ziel. Het guet do au wenns in Hisicht uff mis Problem nüt brocht het aber reise befreit halt eifach und i ha glich öppis gmacht.

Jo i ha im Moment eifach keini me. Bi zwar scho e rächt beliebti Person aber für cieli halt eifach e guete bekannte. Ich chumm eigentlig au sehr guet elei z rächt, besser als vieli anderi. Aber es git halt vieli Momänt wo me eifach gärn mit öpperem will teile oder grad go reise isch elei halt glich nid s gliiche. Und vorallem d Tatsach dass ich mir zwar viel in Kopf setz aber immer e Arschtritt bruch zum denn au afo öppis mache zeigt eifach dass ich drunter liid niemer me z ha.

Ha mir au scho überleggt eifach e Wuche nach Spanie go ummereise aber jo elei isches halt nid s gliche.

Antwort

Lili
Geburtsjahr
1993
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
Studentin

Das nennt sich dann eher Quarterlifecrisis, du kannst den Begriff mal googeln, dann siehst du, dass du mit dem Problem nicht alleine da stehst. Ausserdem steckst du in einer wichtigen Phase deiner Identitätsfindung, das ist auch völlig normal, jeder macht das mal durch. Also mach dir keine Sorgen und vor allem, verliere nicht den Glauben daran, dass es wieder vorbei geht.

Ist sicher anstrengend so eine Krise zu bewältigen, aber auch eine gute Chance sich mal richtig mit sich selbst auseinanderzusetzen und Neues auszuprobieren / zu wagen. Beginne ein neues Hobby (Sport, Musik, Kreatives, Sprache), engagiere dich ehrenamtlich irgendwo (Rotes Kreuz, Tierschutz, Sportverein) oder mach beruflich einen Schritt in eine neue Richtung (Weiterbildung, Zweitausbildung, neuer Job) - das vertreibt die Langeweile, stiftet Sinn und gibt dir auch die Gelegeheit neue Bekanntschaften zu schliessen. Versuch nach vorne zu schauen und nicht zurück, gerade dann wenn du immer wieder das Gefühl hast etwas verpasst zu haben / nachholen zu müssen. Lebe dein Leben im Hier und Jetzt und versuce damit glücklich zu werden. 😉

Leider ist es so, dass sich der Freundeskreis mit dem Erwachsenwerden auf einige wenige Freunde verkleinert. Und manchmal sind das nicht die Kollegen, die man davor schon hatte. Für mich war das ziemlich schlimm und ich habe mich echt alleine gefühlt, aber inzwischen habe ich wieder einen tollen Freundeskreis aufgebaut. Mit echten, tiefen Freundschaften. Das braucht Zeit, Geduld und Investition, lohnt sich aber total. Das kannst du auch schaffen! Wenn dir jemand sympathisch ist, dann sei ihm / ihr einfach ein guter Freund, sei freundlich, lustig, hilfbereit, ehrlich, offen und vor allem sei dich selber. Das klappt schon! 😃

Kommentare

Kommentar
Siebesiech |
Geburtsjahr
1993
Geschlecht
männlich
Tätigkeit
-

vom dran glauben geht es aber nicht vorbei. Ich muss etwas tun, das Problrm ist aber dass ich nicht sehe was ich denn tun bzw ändern muss um etwas zu bewegen und meine Situation in den Griff zu bekommen.

Ja Tierschutz finde ich eh gut, Ich habe mich auch schon für Menschen in Nepal welche dem Erdbeben 2014 zum Opfer fielen eingesetzt und 3 Wochen vir Ort ein Schulhaus wider aufgebaut. Aber ich konnte es nicht schaffen bleibende Kontakte zu knüpfen, wie so oft. Dasselbe im Militär wo ja viele von der Kameradschft schwärmen. Ich war 10 Monate (5davon als unteroffizier) in der Armee und hane auch dort kei e bleibenden Kontakte geknüpft. Ich mache vieleicht irgendetwas falsch was ich früher nicht falsch gemacht habe. Auch für Frauen bin ich total uninteressant geworden. Ich verstehe einfach nicht wieso ich überall sehr sehr beliebt bin aber trotzdem einsam bin, keine Freunde habe und daran verzweifle

Antwort

Ally
Geburtsjahr
1999
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
Kinderbetreuung

Hooi! ✌️

Lueg, i glaub au das het jede emol..i ha da sogar bstimmt alli 2 wuche, wos mir denne komplett ushängt und i eif nurno wöt min rucksack packe und uf weltreis goh.

Und i glaub de Grund warum das alli mengmol hend ish, dass si eif unglückich i dem lebe sind was führet, und das ish au völlig verständlich, denn mir werdet gbore um zshaffe um öppis i dieser kranken gsellschaft zleiste und denn ish es komplett klar das es einem ab einem bstimmte alter, oder riifestuufe ushängt, und man das gfühl hät man wör ned recht lebe...aber dfrog was man dagege cha mache weiss i au ned. Vlt eif da glück i de chline dinge sueche? Oder echt eif mal alles hin shmisse und goh? Öppis riskiere? Aber wer traut sich da sho? Denn mir alle sind viel zsehr ah die siicherhiit do gwöhnt und chömed us üsserem shneckehüsli nümme use...und gönd de weg de alli gönd. Also wer wird der erste si de öppis riskiert? Und eif mol da macht wa en glücklich macht und ned nur da wa richtig ish? Und wer weiss vlt ish da denn au da richtige?

Kommentare

Kommentar
Siebesiech |
Geburtsjahr
1993
Geschlecht
männlich
Tätigkeit
-

Also s Schaffe isch grad in dere Phase öppis wo mer sehr wichtig isch do i wenigstens öppis sinnvolls Mach wo mer au Spass macht. Aber jo es schränkt au ih will i nid eifach hischmeisse und los zieh cha, und wenn i s würd, würd mer ohni Arbeit irgendwenn s Gäld usgoo. Bi halt eifach uff mini Arbeit ahgwiise und wie du seisch unglücklich mit de Situation momentan. De Muet derzue hätti uff jedefall aber halt au d riffi und Vernumpft zum merke dass es schlächt wär will i jo irgendwie muess Gäld verdiene und das isch e richtigi Zwickmüüli.

Vilicht miesi eifach e neus Hobby sueche. Aber was?

Antwort

Siebesiech
Geburtsjahr
1993
Geschlecht
männlich
Tätigkeit
-

Danke vielmol dass ihr euch alli so viel Zit nämmet zum mir hälfe :) Cha das grad sehr guet bruuche

Antwort

sunshiinii
Geburtsjahr
1994
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
Immer sgliche 😅

Hello :)

ich fühl mit dir :(

Antwort

Nicki
Geburtsjahr
1991
Geschlecht
männlich
Tätigkeit
-

Ich glaube das Problem wo du beschriebsch isch im Allgemeine die grösscht Herusforderig fürd Millenials. Ich han au lang mini Problem demit gha und es het jahre bruucht zum gueti Fründschafte usem nüt aufzbaue.

Ich cha dir nur empfehle nid ufzgäh und dir au dinere Qualitäte bewusst z si und de werdets au d Lüüt um dich ume bemerke. If you can't love yourself, how the hell are you going to love someone else :).

Usserdem isch d Schwiiz by the way glaub eis vo de schlimmschte Länder wennd drum goht neui Fründschafte z schlüsse :-/

Stay strong und heb Vertraue ;)

Antwort

Vo
Geburtsjahr
1995
Geschlecht
männlich
Tätigkeit
Grafiker

Hey!

Bin bis vor churzem au extrem lang ih sonere Phase gsi. Ich han gmerkt ds ich das Problem han will ich mer scho als Teenager mega genaui Vorstellige ihgredt han über wie das mis läbe sött sii. Ich han mer gseit ich wird öppis uus mer gmacht ha, no bevor ich 20i bin. haha. Jetzt bini 22i und no relativ nienets. Ich han oft s‘gfühl alli wichtigi Züg sind für mich abgfahre und jetzt muess ich eifach no die näh wo do sind.

Ich merk aber immer meh dass das Problem nur ih mim chopf isch. Und je meh ich ah das denke desto meh blockierts mich ih dem jetztige moment. Will en grossteil vo dem Problem de fakt isch das Ziit zschnell ah mir verbigaht hani gmerkt dass es nur blöd isch drüber nahzdenke.

Ih minre Jugend (wo noni so lang her isch) hani zviel Ziit verschwändet ihdem ich nur vo mine Ziil träumt han. Ich han debi vergesse würklich für mini Ziil z‘schaffe. Aber öppis woni weiss isch, wenni mini ziit jetzt nur verschwände ihdem ich trurig bin und drüber nohdenk wieso nüt klappt hett - wird mis 2025 selbst echt öppis z‘hüüle ha.

Die Ziit wod verpasst hesch bechonnsch nümm zrugg. Mach öppis uus dem wod jetzt hesch. Und glaub mer du hasch recht viel druus mache.

Antwort

Siebesiech
Geburtsjahr
1993
Geschlecht
männlich
Tätigkeit
-

s Problem isch dass i nidmoö wirklig Ziel ha und wenn i se hät nidemol nur e Ahnig hätt was i mache muess zum se z erreiche

Antwort

Lyra931
Geburtsjahr
1997
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
-

Hey Sibesiech

Ha mi langi ziit glich wie du gfühlt. Momentan heb i mi am Schaffe fest. Wennt willsch meld dich doch mal. Zum eifach chli anonym mitenand schriebe.