< Zurück zur Übersicht
(Seite 1 von 1)

schluss...

chillyourass
Geburtsjahr
1998
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
Lernende

Min dahmalige Fründ, het vor öpe zwei mönet schluss gmacht per sms. Ich fühl mi sit dem eifach scheisse und weiss so nöd wo ane mit mim lebe.. Mengisch gohts mer guet und den gits wieder so Teg woni nurno Hülle chönt.. Het öper s gliche problem? oder hets mol gha? chönt echt lüt gebruche wommer helfe chönd oder mit dene ich eifach rede chan...

Wer mer möcht schriebe cha das gern uf kik mache: chillyoura

Antworten

Antworten sortieren

Antwort

Anonym

Das hört sich für mich echli a als würdisch dich über en Fründ definiere. Versuech dich selber kenne z'lerne und dich ned z'fest über anderi z'definiere.

Du bisch gad i dem Alter wo mo au usfindet wer mer isch (Identität) und das chan au verunsicherig schaffe. Google mol echli über Adoleszenz.

Antwort

Ghostheart
Geburtsjahr
2000
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
Lernende, Logistik

Hey, ich kenne das Gefühl. Manchmal ist man gut gelaunt manchmal frisst die leere einen auf und man fühlt nichts, oder? Mein Ex hat auch auf so einer Art mit mir schluss gemacht und ich wusste nicht wie damit umgehen. Gerade arbeite ich daran selbstbewusster zu werden und ihm damit auch zu zeigen was er verloren hat und das es auch ohne ihn geht

Antwort

noemi
Geburtsjahr
1999
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
Studentin

Mir gohts ab und zue genau glich und i weiss nie wa mache i so situatione