< Zurück zur Übersicht
(Seite 1 von 1)

Sex. Frage zu meinem Penis

Anonym

Hallo, bin neu hier und denke ich frag einfach mal drauf los. Vielleicht hat jemand gleiche Erfahrungen gemacht.

Also ich hab seit kurzem Sex mit meiner Freundin. War vor ihr noch Jungfrau.

Mein Problem ist dass ich beim Blowjob oder beim sex nicht wirklich geile Stimulation an meinem Penis spüre. Ich bin bisher auch nicht gekommen.

Hatte das schonmal einer von euch?

Antworten

Antworten sortieren

Antwort

Peoole
Geburtsjahr
2000
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
-

Schwierig.. aber sexuelli Ahziehig hesh sho für si oder?

Sorry wenn i ez da gad so seg, aber schomoll drah denkt,dass es evt. au chli an ere und eure kommunikation cha ligge?

Aso es ish jo möglich, dass sie au no recht unerfahre isch und sie drum au nöd genau weiss wies lauft..

Red doch mit ere drüber, verzell ere wad gern hesh und wa nö...

probiered chli us:)

Mis Erste und au die nögste zwei mol sind au nöd so prickelnd gsi, well er min und ich sin körper nonig ganz verstande ha aber mio hend denn recht schnell ahgfange de ander zfühere und zsege was mer wett und ab do ish es berguuf gange;)

Ah jo nervekitzel, ado adrenalin usschöpfe chan au sehr hilfriich sii:)😂

I hoff han der chli chenne wiiterhelfe..