< Zurück zur Übersicht
(Seite 1 von 1)

weiss neme woni stah

Anonym

Amigs bini allei & denk so über mis lebe nache & denk mir eig. Hani mega guets mami & echt 3 gueti kolegine um mir ume aber denn gsehni wies bim schafe ablauft echt verschisse oder ich denk amigs nache das ich eifach neme chan das isch ned das wo ich han wele lehre oder das ich ned weiss was nach de lehr ich mache sell (bin in letshe) & das ich nöd weiss wo ich stohne, mega viel segets mir au ich weiss au selber das ich ned rief gnueg bin für gwüssi sache aber ich weiss ned ich wünschti mir au irgendwie neui lüt kenne lerne.. & was thema liebi abelangt han ich wörklich kai anig naja ich denk das isch mir eig ned so wichtig aber ich will eifach chene mis lebe in griff becho han freus as lebe aber amigs denki mir eifach das isch scheisse das das & das au stimmt aber umgsäze weiss ich ned wie :(

Antworten

Antworten sortieren

Antwort

Ally
Geburtsjahr
1999
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
Kinderbetreuung

Ich glaub du machsh grad eine kline kriise durre...Du bish jetzt im letshte lehrjahr und weish nöd wies denoch sötti wiitergoh....und i verstoh di. I ha di gedanke andauernd in fast jeder situation im lebe...ABER! Was i dir cha us erfahrig sege ish das es widervorbii goht und alles am ende guet chunt. Probier dich uf dkline schöne dinge im lebe zkonzentriere, und dir wird es gad viel besser gehen..und mit liebi und anderi kollege...da chunt alles iwenn au so wie es muess. Lehn dich zrück, mach di locker und gnüss da lebe..:) Und wenn öppert anderes süsh no bruchsh zum rede chash mir gerne do shriebe!

Antwort

MR89
Geburtsjahr
1998
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
Pflege

Hallo

ich verstand dich zu guet ich ha gliche scheiss duregmacht in de lehr wie du jetze es isch echt nit luschtig wenn es nit so lauft wie me es gärn hätti

du muesch an dich glaube will keine wirds mache bim schaffe nur du sälber kasch das schaffe loh dich nit abezieh vo schlächtem blib positiv mach in de hobbies was di glücklich macht und vorallem sig konzentriert bim schaffe so hesh dene erfolg ich red us erfahrig will ich im betrieb unkonzentriert gsi bi usgnützt worde bi vo mitarbeiter und verarscht dezue. Es isch hart ich weiss aber glaub mir wenn du dene dini usbildig fertig hesch isch das weisch für e erleichterig glaubs mir.

kopf hoch und witerkämpfe ich glaub an di!

Antwort

Jenna
Geburtsjahr
1999
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
Lehrnende

Hoy du. Du bisch ned allei mit dem. Es gid halt mängisch so Täg. Mach emmer sBeste us dim Tag. Ech glaub a dech #Jenna