< Zurück zur Übersicht
(Seite 1 von 1)

Wie witer?

Liliane
Geburtsjahr
1999
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
Kauffrau

Ich bin mer nöm sicher met mim Frönd. Demet ihr verstönd was mis Dilemma esch, verzehli chorz d Gschecht. Vor velle Johre beni met eme Typ zäme cho, säge mer ehm Marc, ha mech de aber trennt wells zfrüeh gse esch för mich. Schnell hani aber gmerkt, dass ich ned ohni ihn wott und ha probiert weder mit ihm zäme zcho. Er hed mich aber immer ond immer weder abgschobe. Ned öppe well er ned au Gfühl hät für mich, sondern, wie ich das Johr erst usegfunde ha, will er denkt ich heig mit ihm schloss gmacht, welli öppis vo sim kolleg han welle, das stimmt aber ned.

Vor chli meh als 1 Johr wärid de Marc und ich fast zeme cho, aber er esch sich nid sicher gsi ob en Fröndin a dem Ponkt vo sim Lebe wirkli s richtige wäri. Er isch denn för es paar Mönet fort ond hed mech vorhär paar mol abserviert. Mir hend glich immer zeme gschrebe ond eig beni devo usgangd das er gfühl für much het, aber er het nie so eppis gseit..

irgendwenn hani en andere Typ könne glehrt, säge mer ihm Tom. De Tom isch mega en lostige gsi, mer hents sehr guet zäme gha und ha mech wohlgfühlt mit ihm. Trotzdem hani de Marc ned chönne vergesse. Irgendwenn hani im Marc mis Herz zo Füesse gleit und ihm en rise Liebeserklärig gmacht. Er het nome gseit er wöig mer nüt verspreche ond wott ned dass ich uf ehn warte usw. vo dem Zitponkt hani gmerkt ich muess ihn werkli vergesse.

Irgendwenn bini mit em Tom zeme cho. Am Afang isch allees guet gsi. Aber mit jedem Monet merki meh wie de Marc mir fehlt. Aber ich weiss dass er nüt vo mir wott well er mer das no paar mol zemli heftig gseid hed.

Langsam beni au nöm glöcklich mit em Tom. Aber ich weiss ned obs dra lid dassi ihn werkli ned liebe, oder obs isch welli eifach söscht echli vell om d Ohre ha momentan.

chönnd ihr mir bitte helfe, ech be werkli völlig verzwiflet und überforderet mit dere Situation. :(

Antworten

Antworten sortieren

Antwort

Lili
Geburtsjahr
1993
Geschlecht
weiblich
Tätigkeit
Studentin

Du bist ganz schön hartnäckig an Marc dran geblieben, das findi ich voll faszinierend. Ich hätte mich wohl beleidigt in eine Ecke verzogen, wenn mich ein Typ einfach nicht will. Allerdings hat er dir, wie es scheint, keine wirklich klaren Absagen erteilt.

Wenn du so von Marc erzählst bekomme ich verschiedene Bilder von Typen im Kopf. Der Spieler, der Unklare, der Unsichere, der Verletzte, das Problemkind, der Identitätslose oder der Hansdampf. Ich weiss nicht, was davon zutreffend ist und was nicht. Das macht es schwierig dir irgendetwas zu raten.

Was aber klar scheint, ist, dass du aus irgend einem Grund sehr an dem Jungen hängst. An deiner Stelle würde ich bei deinen Gefühlen für Marc anfangen. Warum findest du ihn so toll? Was fasziniert dich und zieht dich an? Willst du, dass es so ist? Was an ihm ist anders als bei Tom? Was erhoffst du dir von ihm?

Wegen Tom, ich sehe da verschiedene Schwierigkeiten: Erstens Marc und deine ungeklärten Sachen mit ihm. Das kann durchaus grossen Einfluss auf eure Beziehung haben. Zweitens, wie du auch schon gesagt hast, Stress. Vielleicht könntest du auch hier anfangen etwas zu verändern, weniger Stress, besserer Umgang damit und mehr schöne Zeit mit Tom...